Nää det händer inget !!

804628_10151451641892698_403354464_n

Inget är som väntans tider sägs det.

Tvi för den lede vilket dåligt ordspråk !

Inväntar lördag och söndagens startlistor som dock är klara inför helgens rallytävlingar.

Flisan är på reservplats och även Sockan på sina respektive tävlingsdagar.

Jag är nog den mest inloggade personen den här veckan på SBKs sida .

Det hände ett litet ” ryck” på Sockans reservplats och jag kände nu  !!

Nu börjar det hända grejer…. Jo pyttsan en placering åt rätt håll men långt ifrån där vi bör vara i startlistan..

Men jag kommer säkert att fortsätta vara den som besöker PMét mest i veckan men vad gör det ?

Hoppet är det sista som överger mej.

I veckan ska vi träffa BTS Östgötaavd. och träna rallylydnad ( tisdag ) på Vadstena BK.

Anna våran PT kommer vara våran instruktör. Vilket jag ser framemot.

Onsdag ska Flisan och Sockan ( ja jag är också med ) träffa Therese ( Dogsense) och träna för henne..

Sen får vi se om jag och Flisan pallar med och boka oss för ett Nosework pass hos Pirre på fredag.

Ilandsproblemet jag hade för ett tag sedan om vi tävla Nose work eller ej.

Blev att vi inte startar. Ja ni vet jag och mitt självförtroende. Vi avvaktar tillsvidare med den sortens tävlingar.

Lämna en kommentar