Skitprat !!

Dagens rubrik kan ju tolkas hur som …
I mitt fall är det HUNDSKIT !!!
Usch och tvi vad det är äckligt med hundskit som ligger och ”lyser” i den efterlängtade snön.
Ett sorgligt kapitel som kan skapa riktigt spännande diskutioner !
Sen kan man ju säga att jag också ”skitpratat” …hehe
jag har ju sagt att från och med 1 december ska jag blogga VARJE dag !
JO TACK ….det sprack redan 1 december !! det var ju också rent skitprat av mej och skriva/lova.
Likaså pysslet med ”nya” framsidan på hemsidan.
Käre värld vet inte vad jag sysslat med där ??
Jag tror hela tiden att NU !! nu är den nya sidan framme..
MEN icke sa nicke …. den ligger så snällt kvar på ”hotellet ” och ”ler” åt mej .
Rackarns elände *ler*
Det ska bli ordning och reda, fortsättningsvis…Jag LOVAR !!!
Frågan är om det är så att tiden går så fort så jag hinner helt enkelt inte med ??
Japp jag är en tidsoptimist…jag erkänner !!
Så inför nästa år har jag avsagt mej mina uppdrag.Det sved ska jag säga men en måste. Kommer sakna telefonmötena som vi haft i distriket SBK Östgöta mm.
Imorgon blir det blogga tidigt. Har långpass 09.00 -21.15

Lämna en kommentar